• office@accesoriiparchet.ro
  • 0785.28.49.50 sau 0785.28.49.52
  • LUNI-VINERI 9:00 AM - 6:00 PM

Livrarea produselor

Livrarea produselor

Produsele achiziționate de pe accesoriiparchet.ro se livrează pe întreg teritoriul României, dar și în alte tari dacă este cazul.
Costul se calculează în funcție de greutatea, destinația și volumul fiecărui produs în parte.
Unele produse se pot trimite prin curier rapid, iar altele prin firma specializata în transport mărfuri grele.
Toate comenzile plasate atât online cât și telefonic vor fi preluate de departamentul de vânzări care va va comunica costul transportului în vederea confirmării de către dvs.

 

Unde se livrează produsele:

Comenzile care conțin produse cu risc mare de a se deteriora pe durata transportului, se vor livra doar cu firma specializate de transport pentru a putea paletiza marfa.
Produsele vor fi livrate la adresa menționata de dumneavoastră, în locație fiind necesar sa aveți persoane care sa poată prelua marfa.
În cazul deteriorării vizibile a coletului sau a ambalajului, vă rugăm să verificați integritatea conținutului împreună cu delegatul companiei prestatoare de servicii de curierat, urmând ca rezultatul să fie notat într-un proces verbal încheiat de către acesta. Dacă exista posibilitatea, efectuați și câteva poze care sa evidențieze problemele apărute.
Sunt excluse in această categorie produsele care necesită paletizare (de ex. produse care prezintă pericol de spargere, produse cu dimensiuni atipice, produse periculoase în cantitate limitată – Limited Quantity).
Acestea vor fi descărcate de către transportator și plasate la marginea trotuarului, mai departe nu exista nicio obligație pentru acesta.Pentru manipularea acestora vă recomandăm să aveți personal care să vă ajute la transportul produselor la locul montajului/depozitării.
În cazul coletelor cu o greutate mai mare de 100kg, coletelor voluminoase și a produselor livrate pe palet, transportul trebuie asigurat pe străzi unde este posibil accesul și întoarcerea autocamioanelor și acolo unde acestea pot parca în condiții de siguranța, fără a bloca sau a îngreuna traficul. Pentru acest lucru, va rugam sa verificați dacă exista restricții de tonaj în zona.
Transportul nu este asigurat în zone în care accesul este restricționat sau în zone unde există taxe de acces, decât dacă acestea sunt suportate de către dvs.
În funcție de particularitățile produsului (de ex. pericol de spargere, produse atipice), se poate întâmpla ca și produsele cu volum/greutate mai mici să fie expediate prin intermediul unei case de expediție.
În astfel de situații produsele vor fi descărcate și plasate la marginea trotuarului.

 

Termen de livrare preferat:

Pentru moment, nu vă putem oferi posibilitatea de stabilire a unui termen de livrare exact. Putem sa va comunicam ziua în care se va livra, însa din cauza volumelor mari de colete sunt perioade când și ziua poate fi amanata, din păcate.

 

Cum se procedează dacă nu sunteți acasă la momentul livrării?

Va rugam sa anunțați cât mai devreme posibil firma noastră faptul ca doriți o altă zi de livrare decât cea stabilita cu reprezentantul de vânzări.
Încercați sa luați legătura cu o persoana ca sa poată prelua produsele în numele dvs(în cazul în care livrarea nu mai suporta amânare)

 

Care este timpul de livrare din momentul plasării comenzii?

Pentru produsele aflate în stoc (peste 90%) termenul de livrare este de 2-4 zile lucrătoare.
Produsele ce nu se afla în stoc, se pot aduce în depozit în 2-3 săptămâni de la comanda, urmând apoi a fi livrate.

 

Eliminarea ambalajelor de expediere și de comercializare, precum și de paleți?

Nu există o obligativitate de preluare a ambalajelor de expediere și de comercializare față de consumatorii finali, care comandă din magazinul online accesoriiparchet.ro.
Toate materialele de ambalare utilizate de accesoriiparchet.ro în scopul expedierii produselor comandate online la consumatorii finali , reprezintă ambalaj necesar pentru livrarea în condiții de siguranță a mărfii.
Respectivul consumator final persoană fizică trebuie să se ocupe personal de eliminarea resturilor de ambalaj, prin predarea la cel mai apropiat centru de colectare (sac galben, tomberon pentru hârtie etc.).
În cazul în care comanda s-a livrat pe palet, acesta poate fi de unică folosință sau returnabil. Cei returnabili se plătesc la comanda mărfurilor și se pot returna la depozitele noastre unde primiți înapoi contravaloarea lor.
INAPOI LA INCEPUTUL PAGINII